Zoek en Boek

Informatie m.b.t. Coronavirus

ALGEMENE SITUATIE

Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen. Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties. Ons beleid passen we steeds aan op de actuele richtlijnen. Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden.

1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ja, Camping Muralt gaat tot op heden gewoon open op 27 Maart 2020. Maar het is een terechte vraag. We begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Daar doen wij ons uiterste best voor. Uw vakantie kan nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op ons park gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen. 

2. Welke maatregelen neemt Camping Muralt om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Landelijk zijn alle horeca, wellness, en restaurants tot 6 april gesloten. De receptie en fietsverhuur zijn wel open. U kunt er nog steeds op uit in de omgeving. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van het sanitair gebouw en er zijn handgels beschikbaar. Zodra dat kan volgens de adviezen van de overheid, gaan alle faciliteiten weer open.

3. Wat kunt u zelf doen?

Het is belangrijk om de standaard maatregelen op te volgen die gelden bij een “normale” griep en verkoudheid, namelijk:

  • Vermijd elk lichamelijk contact en blijf 1.5 meter uit elkaar;
  • Was je handen regelmatig langer dan 25 seconden met water en zeep;
  • Hoest en nies in een papieren zakdoek of aan de binnenkant van je elleboog;
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze daarna weg;
  • Meldt u meteen als iemand alle sypthomen van het Corona virus heeft door telefonisch contact op te nemen met  de plaatselijke huisarts en informeer de receptie.

Telefoon receptie: 0031 (0)111-671575
Telefoon plaatselijke huisarts: 0031 (0)111691280

Het actuele nieuws over het Coronavirus vindt u op: 

https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

 

OMBOEKEN EN ANNULEREN

4. Wat als ik wil omboeken?
Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie de komende maanden gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt en besluit u deze te verzetten? Dan is dit geen probleem en zullen wij deze kosteloos voor u omboeken naar een alternatieve periode gedurende seizoen 2020. U kunt contact opnemen met de receptie via hallo@campingmuralt om uw verblijf naar een latere datum te verplaatsen en de voorwaarden te bespreken.

5. Wat als ik wil annuleren?
Aan annuleren zijn kosten verbonden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.
Controleer tevens de voorwaarden bij uw annuleringsverzekering. Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding.

Kamperen of iets huren?